Intercultural customer service encounters a behavioral study of satisfactory and unsatisfactory service outcomes

Bibliographic Details
Main Author: Penttilä, Jaana
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1231869
003 FI-J
005 20210226221458.0
007 cr|||||||||a||
008 121008s2012 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006085996 
035 |a 1231869 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Penttilä, Jaana. 
245 1 0 |a Intercultural customer service encounters :  |b a behavioral study of satisfactory and unsatisfactory service outcomes /  |c Jaana Penttilä. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 99 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli.  |9 301. 
538 |a World Wide Web. 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a kulttuurienvälinen vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25798 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201210082627  |u URN:NBN:fi:jyu-201210082627  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1231869  |d 1231869