Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Online reading as an individua...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Online reading as an individual and social practice

Online reading as an individual and social practice

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kiili, Carita
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2012.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 441.
Aiheet:
informaatiolukutaito
tiedonhaku
tiedonhankinta
Internet
sähköiset julkaisut
verkkoaineisto
laadunarviointi
yhteisöllinen oppiminen
oppilaat
lukiolaiset
toisen asteen koulutus
argument graph
collaborative reading
information evaluation
online reading
reading strategies
secondary school
source-based writing
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Huomautukset:Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (72 s.) ja eripainoksia.
Aineistotyyppi:World Wide Web.

Samankaltaisia teoksia

  • Online reading as an individual and social practice
    Tekijä: Kiili, Carita
    Julkaistu: (2012)
  • Task-integrated pair-reading : a study of functional literacy in a foreign language
    Tekijä: Johnson, Esko
    Julkaistu: (1997)
  • Examining and enhancing adolescents' critical online reading skills
    Tekijä: Hämäläinen, Elina, kirjoittaja
    Julkaistu: (2023)
  • Task-integrated pair-reading : a study of functional literacy in a foreign language
    Tekijä: Johnson, Esko
    Julkaistu: (1997)
  • Assessing the metacognitive reading awareness of Finnish high school students
    Tekijä: Hokkanen, Jere
    Julkaistu: (2015)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus