MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1224297
003 FI-J
005 20210226220631.0
008 120821s2012 fi |||| m |00| 0|fin|
015 |a fx1004159  |2 skl 
020 |a 978-951-39-4812-2  |q nidottu 
035 |a FCC006064524 
035 |a 1224297 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 372.4 
080 |a 376 
080 |a 159.94/.95 
084 |a 38.551  |2 ykl 
100 1 |a Oksanen, Annamaija. 
245 1 0 |a Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon /  |c Annamaija Oksanen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2012  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 133, [16] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 443 
500 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
526 0 |a STKE000  |x 2017  |5 FI-J 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4813-9 (PDF) 
567 |b pitkittäistutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
591 |i 516 
650 7 |a perinnöllinen alttius  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24980 
650 7 |a fonologinen tietoisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a kuntoutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3320 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a harjoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26412 
650 7 |a oppimispelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a dyslexi  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a läs- och skrivsvårigheter  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a inlärningsspel  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a genetisk predisposition  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24980 
650 7 |a träning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26412 
650 7 |a fonologisk medvetenhet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025 
653 0 |a lukusujuvuus 
653 0 |a dyslexia 
653 0 |a familial risk 
653 0 |a phonological awareness 
653 0 |a intervention 
653 0 |a reading speed and accuracy 
653 0 |a auditory processing 
653 0 |a grapheme-phoneme correspondence 
653 0 |a decoding 
653 0 |a learning game 
653 0 |a longitudinal study 
653 0 |a läsförmåga 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Oksanen, Annamaija.  |t Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon  |z 9789513948139 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 443. 
852 |a P  |c 0250228 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4813-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1224297  |d 1224297 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0250228  |9 1