|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1216838 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025134944.0 |
| 008 |
120518s2012 fi |||| m |00| 0|fin| |
| 015 |
|
|
|a fx1000043
|2 skl
|
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4718-7
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC006024987
|
| 035 |
|
|
|a 1216838
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
| 080 |
|
|
|a 37
|
| 080 |
|
|
|a 78
|
| 084 |
|
|
|a 38.297
|2 ykl
|
| 100 |
1 |
|
|a Huhtinen-Hildén, Laura.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Kohti sensitiivistä musiikin opettamista :
|b ammattitaidon ja opettajuuden rakentumisen polkuja /
|c Laura Huhtinen-Hildén.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2012
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 300 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 180
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, musiikkikasvatus.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4719-4 (PDF)
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a ammattitaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikkikasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikkipedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25853
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikkipedagogit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24416
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikinopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15452
|
| 650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
| 650 |
|
7 |
|a ammatillinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
| 650 |
|
7 |
|a kehittäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
|
| 650 |
|
7 |
|a haastattelututkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
|
| 650 |
|
7 |
|a toimintatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
| 650 |
|
7 |
|a musik
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
|
| 650 |
|
7 |
|a musikfostran
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359
|
| 650 |
|
7 |
|a musikpedagogik
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25853
|
| 650 |
|
7 |
|a musikpedagoger
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24416
|
| 650 |
|
7 |
|a musiklärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15452
|
| 650 |
|
7 |
|a professionell utveckling
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
| 650 |
|
7 |
|a lärarutbildning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
| 650 |
|
7 |
|a lärarskap
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
|
| 650 |
|
7 |
|a aktionsforskning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
| 653 |
|
0 |
|a music education
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher education
|
| 653 |
|
0 |
|a curriculum development
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher education programs
|
| 653 |
|
0 |
|a meaningful learning experiences
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher competencies
|
| 653 |
|
0 |
|a knowledge base for teaching
|
| 653 |
|
0 |
|a professional identity
|
| 653 |
|
0 |
|a experimental learning
|
| 653 |
|
0 |
|a reflection
|
| 653 |
|
0 |
|a yrkesidentiet
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001478
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 180.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0250540
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4719-4
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 999 |
|
|
|c 1216838
|d 1216838
|
| 952 |
|
|
|b MUUT
|c 2200
|o MUS Huhtinen-Hildé́́n
|9 1
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0250540
|9 1
|