Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kohti yhteistä laatua
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kohti yhteistä laatua : henkilökunnan, vanhempien ja lasten laatukäsitykset päiväkodin integroidussa erityisryhmässä

Kohti yhteistä laatua henkilökunnan, vanhempien ja lasten laatukäsitykset päiväkodin integroidussa erityisryhmässä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Tauriainen, Leena
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2000.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 165.
Subjects:
päivähoito
laatu
arviointi
päiväkodit
varhaiskasvatus
vanhemmat
yhteistyö
henkilöstö
mielipiteet
lapset (ikäryhmät)
erityisryhmät
erityiskasvatus
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4743-9
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Kohti yhteistä laatua : henkilökunnan, vanhempien ja lasten laatukäsitykset päiväkodin integroidussa erityisryhmässä
    by: Tauriainen, Leena
    Published: (2000)
  • "Se on koko perheen elämää" : vanhempien käsityksiä päivähoidon laadusta
    by: Mikkonen, Kaarina
    Published: (2002)
  • Päivähoidon syrjällä : erityispäivähoito 1997
    by: Pihlaja, Päivi
    Published: (1999)
  • Erityispäivähoitoa järjestämässä : vuoden 1973 päivähoitolaki puuttumassa erityispäivähoidon ongelmiin
    by: Parkkila, Tiina
    Published: (2023)
  • Turvallista yhdessä elämistä iloineen ja suruineen : päivähoidon laatu vanhempiennäkökulmasta : Jyväskylän maalaiskunnan päivähoitolasten vanhempien arvioita lastensa hoitopaikasta ja näkemyksiä päivähoidon laadusta
    by: Jääskeläinen, Maija
    Published: (2000)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report