Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Millaiseksi koulu koetaan?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Millaiseksi koulu koetaan? : koulukokemuksia Liikkuva koulu -hankkeen kouluista

Millaiseksi koulu koetaan? koulukokemuksia Liikkuva koulu -hankkeen kouluista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ingerttilä, Mari
Other Authors: Jokikokko, Katja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
koulut
koko
ilmapiiri
alakoulu
yläkoulu
kokemukset
Liikkuva koulu -hanke
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Tutkimus on osa Liikkuva koulu - hanketta.
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Millaiseksi koulu koetaan? : koulukokemuksia Liikkuva koulu -hankkeen kouluista
    by: Ingerttilä, Mari, et al.
    Published: (2012)
  • Nukkuvatko liikkuvat nuoret muita paremmin? : Liikkuva koulu -hankkeessa mukana olleiden 8.- ja 9.-luokkalaisten fyysisen aktiivisuuden yhteys nukkumistottumuksiin, väsymykseen ja uniongelmiin
    by: Rättyä, Laura
    Published: (2013)
  • "Että välissä tehhään muutaki ko vain perus oppitunnit" : VOIMAA! Pellon perusopetuksen Liikkuva koulu toiminta
    by: Taivainen, Soili-Iiris, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Liikuntapelit osaksi koulun liikuntaa? : videopelitutkimus Jyrängön alakoulussa
    by: Saarinen, Jussi
    Published: (2012)
  • Nukkuvatko liikkuvat nuoret muita paremmin? : Liikkuva koulu -hankkeessa mukana olleiden 8.- ja 9.-luokkalaisten fyysisen aktiivisuuden yhteys nukkumistottumuksiin, väsymykseen ja uniongelmiin
    by: Rättyä, Laura, et al.
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report