Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Hofstede's cultural dimensions...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Hofstede's cultural dimensions reflected in Finnish and French television commercials

Hofstede's cultural dimensions reflected in Finnish and French television commercials

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Joly, Vincent
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä, 2011.
Aiheet:
mainonta
televisiomainonta
kansallinen kulttuuri
Suomi
Ranska
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1191040
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Suomessa esitettävän televisiomainonnan välittämä kuva naisesta äitinä
    Tekijä: Hälikkä, Reetta
    Julkaistu: (2000)
  • Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta
    Tekijä: Sirén, Milla, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima : Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena
    Tekijä: Markkio, Susanna
    Julkaistu: (2006)
  • Mainonta ja lapset : hyvän markkinointitavan noudattaminen lapsille suunnatussa ja lapset tavoittavassa mainonnassa Mtv3-kanavalla
    Tekijä: Kallinen, Lahja
    Julkaistu: (2008)
  • The relationship between Hofstede's and Schwartz's cultural dimensions and payment delays in the context of the European Union
    Tekijä: Sadovnicov, Andrei
    Julkaistu: (2010)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus