Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Hofstede's cultural dimensions...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Hofstede's cultural dimensions reflected in Finnish and French television commercials

Hofstede's cultural dimensions reflected in Finnish and French television commercials

Bibliographic Details
Main Author: Joly, Vincent
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
mainonta
televisiomainonta
kansallinen kulttuuri
Suomi
Ranska
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1191040
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Suomessa esitettävän televisiomainonnan välittämä kuva naisesta äitinä
    by: Hälikkä, Reetta
    Published: (2000)
  • Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta
    by: Sirén, Milla, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima : Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena
    by: Markkio, Susanna
    Published: (2006)
  • Mainonta ja lapset : hyvän markkinointitavan noudattaminen lapsille suunnatussa ja lapset tavoittavassa mainonnassa Mtv3-kanavalla
    by: Kallinen, Lahja
    Published: (2008)
  • The relationship between Hofstede's and Schwartz's cultural dimensions and payment delays in the context of the European Union
    by: Sadovnicov, Andrei
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report