|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1189476 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025153347.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
111124s2011 fi |||||sm |||||||fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4505-3
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC005965363
|
| 035 |
|
|
|a 1189476
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Nikkola, Tiina.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Oppimisen esteet ja mahdollisuudet ryhmässä :
|b syyllisyyden kehittyminen syntipukki-ilmiöksi opiskeluryhmässä ohjaajan tulkitsemana /
|c Tiina Nikkola.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2011.
|
| 300 |
|
|
|a 245 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 422
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna (ISBN 978-951-39-4504-6).
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a ryhmädynamiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14765
|
| 650 |
|
7 |
|a ryhmäkäyttäytyminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13203
|
| 650 |
|
7 |
|a syyllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7505
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
| 653 |
|
0 |
|a group behavior
|
| 653 |
|
0 |
|a group dynamics
|
| 653 |
|
0 |
|a guilt
|
| 653 |
|
0 |
|a learning
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 422.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4505-3
|u URN:ISBN:978-951-39-4505-3
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1189476
|d 1189476
|