Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Oppimisen esteet ja mahdollisu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Oppimisen esteet ja mahdollisuudet ryhmässä : syyllisyyden kehittyminen syntipukki-ilmiöksi opiskeluryhmässä ohjaajan tulkitsemana

Oppimisen esteet ja mahdollisuudet ryhmässä syyllisyyden kehittyminen syntipukki-ilmiöksi opiskeluryhmässä ohjaajan tulkitsemana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nikkola, Tiina
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2011.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 422.
Subjects:
ryhmädynamiikka
ryhmäkäyttäytyminen
syyllisyys
oppiminen
opettajankoulutus
group behavior
group dynamics
guilt
learning
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4505-3
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Oppimisen esteet ja mahdollisuudet ryhmässä : syyllisyyden kehittyminen syntipukki-ilmiöksi opiskeluryhmässä ohjaajan tulkitsemana
    by: Nikkola, Tiina
    Published: (2011)
  • Emotional intelligence in team sports : relationship of role ambiguity and intra-team communication with pre-performance psychobiosocial states
    by: Nateri, Rachele
    Published: (2018)
  • E-ryhmän opinnot ryhmädynamiikan näkökulmasta : tapaustutkimus erillisryhmästä liikunnan aineenopettajakoulutuksessa
    by: Tuokkola, Heidi
    Published: (2008)
  • Riippuvaisesta ryhmästä itseohjautuvaksi : tapauskuvaus jääkiekkojoukkueesta
    by: Salmi, Olli
    Published: (2005)
  • Nuorten liikunnanopettajien työelämäkokemuksia ryhmän toiminnasta ja siihen vaikuttamisesta
    by: Lankila, Anu
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report