The impact of digitalization on marketing communications measurement process case of global B2B industrial companies

Bibliographic Details
Main Author: Järvinen, Joel
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011110111617

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1186468
003 FI-J
005 20210226210607.0
007 cr|||||||||a||
008 111101s2011 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC005953456 
035 |a 1186468 
041 0 |a eng 
100 1 |a Järvinen, Joel. 
245 1 4 |a The impact of digitalization on marketing communications measurement process :  |b case of global B2B industrial companies /  |c Joel Järvinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2011. 
300 |a 135 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, Kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a digitalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 
650 7 |a tavoitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2747 
650 7 |a strategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011110111617  |u URN:NBN:fi:jyu-2011110111617  |q PDF 
999 |c 1186468  |d 1186468