Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "No emmä tiiä, miks se tuntuu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"No emmä tiiä, miks se tuntuu typerältä?" : opetettavien aiheiden omakohtainen käsittely induktiivisessa opetuksessa

"No emmä tiiä, miks se tuntuu typerältä?" opetettavien aiheiden omakohtainen käsittely induktiivisessa opetuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Seppänen, Jenni
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
oppiminen
opetus
ammattitaito
opettajat
professionalismi
opetusharjoittelu
perusopetus
elämismaailma
induktiivinen oppiminen
induktiivinen opettaminen
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011060410955
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "No emmä tiiä, miks se tuntuu typerältä?" : opetettavien aiheiden omakohtainen käsittely induktiivisessa opetuksessa
    by: Seppänen, Jenni
    Published: (2011)
  • "Kokeilen, kuinka paljon on metri." : pituuden mittaaminen Varga-Neményi -oppikirjoissa ja opettajan oppaissa vuosiluokilla 1-4
    by: Ohra-aho, Jaana
    Published: (2021)
  • Merkitykselliset oppimiskokemukset ja merkitysrakenteiden rakentuminen fysioterapeuttien täydennyskoulutusprosessissa : substantiivinen teoria sosiaalisesta ja prosessimaisesta oppimisesta
    by: Sjögren, Tuulikki
    Published: (2016)
  • Yhteisöllisyys yliopistoharjoittelijoiden työkokemuksissa : narratiivinen lähestyminen subjektiivisten työkokemusten tutkimiseen
    by: Forsman, Marjo
    Published: (2004)
  • Aloittelevien luokanopettajien käsityksiä ja kokemuksia opettajan ammatillisuudesta
    by: Ruokolainen, Kaarle
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report