Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter professional qualifications
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter professional qualifications
  • Syrjään jääneet lapset
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Syrjään jääneet lapset : lapsen piirteiden ja sosiaalisen aseman väliset yhteydet

Syrjään jääneet lapset lapsen piirteiden ja sosiaalisen aseman väliset yhteydet

Bibliographic Details
Main Author: Tikkanen, Janica
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
lapset (ikäryhmät)
sosiaalinen asema
käyttäytymishäiriöt
minäkuva
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1159136
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Lapsen sosiaalinen asema koululuokassa : pysyvyys sekä yhteydet ongelmakäyttäytymiseen ja prososiaalisuuteen
    by: Herrala, Iina
    Published: (2011)
  • Hyljeksityt lapset : mitkä tekijät ennustavat lapsen hyljeksityksi joutumista ja miten se vaikuttaa lapsen koulumenestykseen ja motivaatioon
    by: Olsén, Maiju, kirjoittaja
    Published: (2014)
  • Vanhempien kasvatuskäytäntöjen yhteneväisyyden yhteys lasten ongelmakäyttäytymiseen ja oppimisminäkuvaan
    by: Jaaranto, Hanna-Mari
    Published: (2004)
  • Vanhemmuustyylien, vanhemmuuden stressin ja lasten ongelmakäyttäytymisen väliset yhteydet
    by: Kumpulainen, Emmi
    Published: (2010)
  • Lapsen sosiaalinen asema koululuokassa : pysyvyys sekä yhteydet ongelmakäyttäytymiseen ja prososiaalisuuteen
    by: Herrala, Iina
    Published: (2011)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report