Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Heikosti lukevien 1.-3. -luokk...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Heikosti lukevien 1.-3. -luokkalaisten lukutaitojen kehityspolut ja lisätuen saaminen

Heikosti lukevien 1.-3. -luokkalaisten lukutaitojen kehityspolut ja lisätuen saaminen

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mäntylä, Marketta
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2011.
Aiheet:
lukihäiriöt
erityisopetus
dysleksia
lukemisen kehityspolut
lukunopeus
lukutarkkuus
geneettinen dysleksiariski
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011051810841
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Heikosti lukevien 1.-3. -luokkalaisten lukutaitojen kehityspolut ja lisätuen saaminen
    Tekijä: Mäntylä, Marketta
    Julkaistu: (2011)
  • Kotiympäristön vaikutus dysleksiariskiryhmän lasten lukutaitoon ja motivaatioon kouluiässä
    Tekijä: Johnson, Anu
    Julkaistu: (2010)
  • Familiaalisen lukivaikeuden tunnistaminen 1.-3.-luokkalaisilla lapsilla ja lukivaikeuslasten kielellis-kognitiiviset taidot ennen kouluikää
    Tekijä: Valkama, Mari
    Julkaistu: (2007)
  • Lukemisen oppimisesta 3.-6. luokilla Äänekosken keskuskoulussa lukuvuonna 1990-91
    Tekijä: Lammi, Seppo
    Julkaistu: (1992)
  • Puhe- ja ääniärsykkein toteutetun auditiivisen harjoittelun vaikuttavuus heikosti lukevien lasten lukitaitoihin
    Tekijä: Heimo, Anu
    Julkaistu: (2007)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus