Co-creation of value in advertising an interpretive study from the consumers' perspective

Bibliographic Details
Main Author: Aaltonen, Heli
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2010
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 97.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1142957

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1142957
003 FI-J
005 20220930132304.0
008 110216s2010 fi |||| m |00| 0|eng|
015 |a fx962878  |2 skl 
020 |a 978-951-39-4073-7  |q nidottu 
035 |a FCC005802847 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 75.2  |2 kkaa 
080 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 658.7/.8 
080 |a 659 
100 1 |a Aaltonen, Heli.  |0 (FI-ASTERI-N)000143212 
245 1 0 |a Co-creation of value in advertising :  |b an interpretive study from the consumers' perspective /  |c Heli Aaltonen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 186 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 97 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a arvonluonti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21123 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8574 
650 7 |a kulutustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1444 
650 7 |a roolit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418 
650 7 |a kustomointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16959 
650 7 |a markkinointitutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13560 
650 7 |a advertising  |2 helecon 
650 7 |a consumers  |2 helecon 
650 7 |a values  |2 helecon 
653 0 |a yhteisen arvontuottamisen malli 
653 0 |a co-creation of value 
653 0 |a co-production 
653 0 |a consumption 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-4077-5 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 97. 
852 |a P  |c 0230728 
999 |c 1142957  |d 1142957 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0230728  |9 1