The success of communication in the adventures of Joe Fin campaign self-evaluated effects on health behaviour

Bibliographic Details
Main Author: Mäkilä, Martta
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1131827

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1131827
003 FI-J
005 20210226190842.0
008 100623s2010 fi ||||||m |||||||eng|c
035 |a FCC005738079 
035 |a 1131827 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Mäkilä, Martta. 
245 1 4 |a The success of communication in the adventures of Joe Fin campaign :  |b self-evaluated effects on health behaviour /  |c Martta Mäkilä. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 112 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kampanjat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5279 
650 7 |a terveysviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24514 
650 7 |a kohderyhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18822 
650 7 |a terveyskäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11100 
650 7 |a tapahtumamarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9057 
650 7 |a vaikuttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657 
653 0 |a SuomiMies seikkailee -kampanja 
653 0 |a health campaigns 
653 0 |a behaviour change 
653 0 |a integrated communication 
653 0 |a target groups 
653 0 |a social marketing 
999 |c 1131827  |d 1131827 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Mäkilä  |9 1