Observations on possible use of the "Literate" game on poor readers in a multicultural classroom setting

Bibliographic Details
Main Author: Kalindi, Sylvia
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1131275

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1131275
003 FI-J
005 20210226190728.0
008 100616s2007 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC005736831 
035 |a 1131275 
041 0 |a eng 
100 1 |a Kalindi, Sylvia. 
245 1 0 |a Observations on possible use of the "Literate" game on poor readers in a multicultural classroom setting /  |c Sylvia Kalindi. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 46 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos.  |9 202. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a monikulttuurisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10647 
650 7 |a tietokoneavusteinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
650 7 |a fonologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
999 |c 1131275  |d 1131275 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o PSY Gradu Kalindi  |9 1