Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter ohjattu liikunta
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter ohjattu liikunta
  • Tuija Lehtisen nuortenkirjalli...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tuija Lehtisen nuortenkirjallisuuden kieli ja tapa lähestyä nuorta lukijaa

Tuija Lehtisen nuortenkirjallisuuden kieli ja tapa lähestyä nuorta lukijaa

Bibliographic Details
Main Author: Rinne, Johanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
Lehtinen, Tuija.
intertekstuaalisuus
kerronta
luettavuus
nuortenkirjallisuus
tyylit
ymmärrettävyys
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1126192
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Puhuttelut nuortenkirjojen dialogeissa : tarkasteltavana Tuija Lehtisen romaanit Siskokullat ja Kundi kesätukkainen
    by: Riukulehto, Kukka-Maaria
    Published: (2000)
  • Puhuttelut nuortenkirjojen dialogeissa : tarkasteltavana Tuija Lehtisen romaanit Siskokullat ja Kundi kesätukkainen
    by: Riukulehto, Kukka-Maaria
    Published: (2000)
  • "Hyi, olenko minä suloinen!" : tyttökirjat tarjoavat samastumiskohteita lukijoille, esimerkkeinä Eevan luokka, Priska ja Rakas Laura
    by: Marttinen, Virve
    Published: (2012)
  • Vakuutuskielen luettavuus ja ymmärrettävyys
    by: Luostarinen, Leena
    Published: (1993)
  • "Hyi, olenko minä suloinen!" : tyttökirjat tarjoavat samastumiskohteita lukijoille, esimerkkeinä Eevan luokka, Priska ja Rakas Laura
    by: Marttinen, Virve
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report