Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter Novoje vremja
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter Novoje vremja
  • "Olen sitä mieltä, että ..."...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Olen sitä mieltä, että ..." : lukiolaisten yleisönosastotekstien rakenne ja argumentointi

"Olen sitä mieltä, että ..." lukiolaisten yleisönosastotekstien rakenne ja argumentointi

Show other versions (2)
Bibliographic Details
Main Author: Mikkonen, Inka
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2010.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 135.
Subjects:
lukiolaiset
yleisönosastot
genret
tekstianalyysi
rakenneanalyysi
kirjoittaminen
mielipiteet
argumentointi
arvottaminen
semantiikka
opetus
kirjallinen viestintä
lehdistökirjoittelu
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1123918
  • Description
  • Other Versions (2)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Olen sitä mieltä, että ..." : lukiolaisten yleisönosastotekstien rakenne ja argumentointi
    by: Mikkonen, Inka
    Published: (2010)
  • Lukiolaisten yleisönosastotekstien rakenne ja argumentointi
    by: Mikkonen, Inka
    Published: (2008)
  • Lukiolaisten argumentointikeinot ja niiden käyttö mielipideaineissa
    by: Teittinen, Liisa
    Published: (2008)
  • Anchorages of meaning : the consequences of contextualist approaches to literary meaning production
    by: Kovala, Urpo
    Published: (2001)
  • Arkitietoa kielestä sanomalehden mielipideteksteissä
    by: Huttunen, Anna-Saima
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report