Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Lupa tulla näkyväksi
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lupa tulla näkyväksi : kuvataideterapeuttinen toiminta kouluissa

Lupa tulla näkyväksi kuvataideterapeuttinen toiminta kouluissa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hautala, Päivi-Maria
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2008.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 341.
Subjects:
taideterapia
psykoterapia
kuvataide
terapeutit
toiminta
koulut
mielenterveyshäiriöt
hoitomenetelmät
lapset (ikäryhmät)
nuoret
oppilaat
inkluusio
kuntoutus
erityisopetus
opetus
oppiminen
taidekasvatus
haastattelututkimus
kuvataidekasvatus
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3649-5
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Lupa tulla näkyväksi : kuvataideterapeuttinen toiminta kouluissa
    by: Hautala, Päivi-Maria
    Published: (2008)
  • Terapeutin vastaanottavuuden merkitys asiakkaan ongelmallisen kokemuksen assimilaatiossa onnistuneessa ja epäonnistuneessa terapiaprosessissa
    by: Kuosmanen, Mari, kirjoittaja, et al.
    Published: (2013)
  • Näkökulmia kuvataiteen terapeuttisuuteen : oppilaiden ja kuvataiteilijan kokemuksia
    by: Ylinen, Saila
    Published: (2018)
  • Terapeutin toimintatavat ja asiakkaiden reaktiot kognitiivis-konstruktiivisessa ryhmäterapiassa
    by: Eskelinen, Jenni
    Published: (2001)
  • Kuvataidekasvatuksen uudistaminen ja asema suomalaisessa peruskoulu-uudistuksessa kuvaamataidon opettajien näkökulmasta : haastattelututkimus
    by: Savelius, Tiia
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report