Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter energy crisis
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter energy crisis
  • Oppikirja eläköön!
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Oppikirja eläköön! : teoreettisia ja käytännön näkökohtia kielten oppimateriaalien uudistamiseen

Oppikirja eläköön! teoreettisia ja käytännön näkökohtia kielten oppimateriaalien uudistamiseen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Elomaa, Eeva
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2009.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 122.
Subjects:
oppikirjat
kehitys
tutkimus
kieli ja kielet
oppiminen
opetus
textbook development
textbook research
second language learning
language processing
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1088902
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Oppikirja eläköön! : teoreettisia ja käytännön näkökohtia kielten oppimateriaalien uudistamiseen
    by: Elomaa, Eeva
    Published: (2009)
  • On Track : idiom presentation in an upper secondary EFL course book
    by: Hämäläinen, Outi
    Published: (2018)
  • Vocabulary exercises in two English workbooks for 3rd graders in 2002 and 2016 : a comparative study
    by: Tiainen, Lilli
    Published: (2022)
  • The role of pronunciation in Finnish EFL textbooks and EFL teaching
    by: Mäkinen, Leni
    Published: (2021)
  • Comparative study of communicative tasks in two Finnish EFL textbooks
    by: Ojasalo, Kare
    Published: (2024)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report