Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Se on jotai ihmeellistä"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Se on jotai ihmeellistä" : yhdeksäsluokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä

"Se on jotai ihmeellistä" yhdeksäsluokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä

Bibliographic Details
Main Author: Karvonen, Mari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
mielenterveys
käsitykset
nuoret
koululaiset
yläkoulu
terveysosaaminen
pro gradu -tutkielmat
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1088815
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Se on niinku yks semmonen perustekijöistä" : 7-luokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja kuvaus heidän mielenterveysosaamisestaan intervention jälkeen
    by: Tuominiemi, Anne-Mari
    Published: (2008)
  • "Se on niinku yks semmonen perustekijöistä" : 7-luokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja kuvaus heidän mielenterveysosaamisestaan intervention jälkeen
    by: Tuominiemi, Anne-Mari
    Published: (2008)
  • Terveyden edistäjä, hyvinvoinnin lisääjä : yläkoulun 8-luokkalaisten vanhempien ja terveystiedon aineenopettajien näkemykset
    by: Hirvonen, Minna, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Terveyden edistäjä, hyvinvoinnin lisääjä : yläkoulun 8-luokkalaisten vanhempien ja terveystiedon aineenopettajien näkemykset
    by: Hirvonen, Minna
    Published: (2016)
  • Nuorten ravitsemustietämys ja -osaaminen : monivalintatestin laatiminen peruskoulun yhdeksännen luokan oppilaiden ravitsemustietämyksen ja -osaamisen arvioimiseen
    by: Kaartinen, Heidi
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report