Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Riittämättömyyden tunteesta os...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Riittämättömyyden tunteesta osaamisen oivallukseen : ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen varhaiserityiskasvatuksen toimintaympäristössä

Riittämättömyyden tunteesta osaamisen oivallukseen ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen varhaiserityiskasvatuksen toimintaympäristössä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Korkalainen, Paula
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2009.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 363.
Subjects:
varhaiskasvatus
päivähoito
erityiskasvatus
erityispäivähoito
henkilöstö
asiantuntijuus
ammattitaito
osaaminen
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3616-7
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Riittämättömyyden tunteesta osaamisen oivallukseen : ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen varhaiserityiskasvatuksen toimintaympäristössä
    by: Korkalainen, Paula
    Published: (2009)
  • Päivähoidon syrjällä : erityispäivähoito 1997
    by: Pihlaja, Päivi
    Published: (1999)
  • Työelämään siirtyneiden varhaiskasvatuksen opettajien ammatillisen osaamisen ja asiantuntijuuden rakentuminen induktiovaiheessa
    by: Mutanen, Neea
    Published: (2022)
  • Erilainen lapsi päivähoitohenkilöstön puheessa : diskurssianalyyttinen tutkimus inkluusiokehittämishankkeen alussa
    by: Alastalo, Hanna
    Published: (2009)
  • Erityispäivähoitoa järjestämässä : vuoden 1973 päivähoitolaki puuttumassa erityispäivähoidon ongelmiin
    by: Parkkila, Tiina
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report