Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Kun nauttii musiikista ja hal...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Kun nauttii musiikista ja haluaa sen jakaa, kaikki muu on sitten vaan tekniikkaa" : tutkimus neljän musiikinopettajan musiikinopettajuuskäsityksistä

"Kun nauttii musiikista ja haluaa sen jakaa, kaikki muu on sitten vaan tekniikkaa" tutkimus neljän musiikinopettajan musiikinopettajuuskäsityksistä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Laasonen, Piia
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
opettajuus
musiikinopettajat
musiikkikasvatus
pedagogiikka
asiantuntijuus
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200904061366
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Kun nauttii musiikista ja haluaa sen jakaa, kaikki muu on sitten vaan tekniikkaa" tutkimus neljän musiikinopettajan musiikinopettajuuskäsityksistä
    by: Laasonen, Piia
    Published: (2009)
  • "Ihminenhän ei oo missään vaiheessa valmis, niin se on sama hypätä jossain vaiheessa sitten vaan!" : valmistuva musiikinopettaja työelämän kynnyksellä
    by: Anttonen, Kristiina
    Published: (2012)
  • "Ihminenhän ei oo missään vaiheessa valmis, niin se on sama hypätä jossain vaiheessa sitten vaan!" : valmistuva musiikinopettaja työelämän kynnyksellä
    by: Anttonen, Kristiina
    Published: (2012)
  • Melun määrä ja vaikutukset musiikinopettajan työssä
    by: Pitkänen, Enni
    Published: (2012)
  • "Tunnin jälkeen kaikki ovat tyytyväisiä" : näkökulmia musiikin aineenopettajien ja oppilaiden väliseen toimivaan vuorovaikutukseen
    by: Puupponen, Outi
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report