Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Eriytyneitä tehtäviä ja yhteis...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Eriytyneitä tehtäviä ja yhteistä toimintaa : keskustelunanalyyttinen tutkimus opettajan ja koulunkäyntiavustajan vuorovaikutuksesta oppitunneilla

Eriytyneitä tehtäviä ja yhteistä toimintaa keskustelunanalyyttinen tutkimus opettajan ja koulunkäyntiavustajan vuorovaikutuksesta oppitunneilla

Bibliographic Details
Main Author: Rossi, Mirjami
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
vuorovaikutus
opettajat
koulunkäyntiavustajat
oppitunnit
tiimityö
luokkatyöskentely
keskustelunanalyysi
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200902031051
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Opettaja itseohjautuvan oppimisen tukijana : keskustelunanalyyttinen tutkimus erityisopettajan vastauksista oppilaiden avunpyyntövuoroihin matematiikan oppitunneilla
    by: Myllymäki, Heidi
    Published: (2011)
  • Opettajien ja oppilaiden välisten konfliktitilanteiden rakentuminen ja ratkaiseminen oppitunneilla
    by: Simberg, Roosa, et al.
    Published: (2019)
  • Opettajan antama korjaava palaute ala- ja yläkoulun laaja-alaisessa erityisopetuksessa : keskustelunanalyyttinen tutkimus
    by: Hakola, Hanna-Leena
    Published: (2008)
  • Opettajan antama korjaava palaute ala- ja yläkoulun laaja-alaisessa erityisopetuksessa : keskustelunanalyyttinen tutkimus
    by: Hakola, Hanna-Leena
    Published: (2008)
  • Koulunkäyntiavustaja oppimisen ohjaajana : tapaustutkimus luokkahuonevuorovaikutuksesta äidinkielen tunneilta
    by: Toivanen, Ilona
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report