Eskarista epuksi, alakoulusta yläkouluun vanhempien kokemuksia oman lapsensa perusopetuksen siirtymävaiheesta

Bibliographic Details
Main Author: Heikkinen, Päivi
Other Authors: Peltola, Heli
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200811245889
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200811245889

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1076418
003 FI-J
005 20240202131520.0
006 m|||||o||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 081127s2008 fi |||||om |||||||fin||
035 |a FCC003023305 
041 0 |a fin 
100 1 |a Heikkinen, Päivi. 
245 1 0 |a Eskarista epuksi, alakoulusta yläkouluun :  |b vanhempien kokemuksia oman lapsensa perusopetuksen siirtymävaiheesta /  |c Päivi Heikkinen, Heli Peltola. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 144 s. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yhtenäiskoulujärjestelmä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14875 
650 7 |a yhtenäisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20628 
650 7 |a perusopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 
650 7 |a esikoululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391 
650 7 |a koulutulokkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a siirtymävaiheet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21130 
650 7 |a yhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 
650 7 |a vanhemmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
700 1 |a Peltola, Heli. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200811245889  |u URN:NBN:fi:jyu-200811245889 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200811245889 
999 |c 1076418  |d 1076418