Brand equity effects of sponsorship case: the relationship between Valtra oy and JYP Jyväskylä oy

Bibliographic Details
Main Author: Pelkonen, Juho
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1075293

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1075293
003 FI-J
005 20210226171427.0
008 081125s2007 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC003023211 
035 |a 1075293 
041 0 |a eng 
100 1 |a Pelkonen, Juho. 
245 1 0 |a Brand equity effects of sponsorship :  |b case: the relationship between Valtra oy and JYP Jyväskylä oy /  |c Juho Pelkonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 93 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Valtra (yhtiö). 
610 2 4 |a JYP Jyväskylä (osakeyhtiö). 
650 7 |a sponsorointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1759 
650 7 |a yhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a urheilu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p965 
651 7 |a Jyväskylä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94173 
653 0 |a sponsorship 
653 0 |a brand equity 
653 0 |a fit 
653 0 |a two-way cooperation 
653 0 |a IMC 
999 |c 1075293  |d 1075293 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Pelkonen  |9 1