Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Nopean sarjallisen nimeämisen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Nopean sarjallisen nimeämisen kehitys ensimmäisen kouluvuoden aikana ja nopean sarjallisen nimeämisen testin kokonaisnimeämisaikojen muodostuminen

Nopean sarjallisen nimeämisen kehitys ensimmäisen kouluvuoden aikana ja nopean sarjallisen nimeämisen testin kokonaisnimeämisaikojen muodostuminen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Juurinen, Henna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
artikulaatio
koulutulokkaat
aika
artikulaatio (puhe)
nopea sarjallinen nimeäminen
taukoaika
kokonaisnimeämisaika
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200810215821
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Nopean sarjallisen nimeämisen kehitys ensimmäisen kouluvuoden aikana ja nopean sarjallisen nimeämisen testin kokonaisnimeämisaikojen muodostuminen
    by: Juurinen, Henna
    Published: (2008)
  • Nopean sarjallisen nimeämisen tauko- ja artikulaatioaika sekä niiden yhteys lukemiseen ensimmäisellä luokalla
    by: Haverinen, Elise
    Published: (2003)
  • Nopean sarjallisen nimeämisen tauko- ja artikulaatioaika sekä niiden yhteys lukemiseen ensimmäisellä luokalla
    by: Haverinen, Elise, et al.
    Published: (2003)
  • Nopean sarjallisen nimeämisen kokonais-, tauko- ja artikulaatioaika sekä niiden yhteys lukemisen sujuvuuteen neljännellä luokalla
    by: Keltto, Marjut
    Published: (2011)
  • Nopean sarjallisen nimeämisen yhteydet lukemisvalmiuksiin ja alkavaan lukutaitoon
    by: Orrain, Heta
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report