The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia

Bibliographic Details
Main Author: Chilufya, James
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200809305771

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1070822
003 FI-J
005 20210226170600.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 081007s2008 fi |||||sm |||||||eng||
035 |a 1070822 
041 0 |a eng 
100 1 |a Chilufya, James. 
245 1 4 |a The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia /  |c James Chilufya. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 40 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos.  |9 202. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a kirjoitustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a tietokoneavusteinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
651 7 |a Sambia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983 
653 |a computer games 
653 |a literate game 
653 |a literacy 
653 |a letter-sound correspondences 
653 |a opaque and transparent languages 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200809305771  |u URN:NBN:fi:jyu-200809305771 
999 |c 1070822  |d 1070822