Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • The effect of computer-assiste...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia

The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Chilufya, James
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä, 2008.
Aiheet:
lukutaito
kirjoitustaito
opetus
tietokoneavusteinen opetus
Sambia
computer games
literate game
literacy
letter-sound correspondences
opaque and transparent languages
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200809305771
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • The effect of computer-assisted letter-sound correspondence training on learning to read in Zambia
    Tekijä: Chilufya, James
    Julkaistu: (2008)
  • The effect of using computer literate game in the teaching of reading literacy skills in Zambia
    Tekijä: Mulenga Kachenga, Grace
    Julkaistu: (2008)
  • The effect of using computer literate game in the teaching of reading literacy skills in Zambia
    Tekijä: Mulenga Kachenga, Grace
    Julkaistu: (2008)
  • Does the literate game help 3rd and 4th grade Zambian children learn how to read
    Tekijä: Kaoma, Simon K.
    Julkaistu: (2008)
  • Does the literate game help 3rd and 4th grade Zambian children learn how to read
    Tekijä: Kaoma, Simon K.
    Julkaistu: (2008)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus