Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Miten terveystietoa tulisi ope...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Miten terveystietoa tulisi opettaa? : 9 luokan oppilaiden kokemuksia terveystiedon opetusmenetelmistä ja oppimateriaaleista

Miten terveystietoa tulisi opettaa? 9 luokan oppilaiden kokemuksia terveystiedon opetusmenetelmistä ja oppimateriaaleista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Sipola, Henna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
terveystieto (oppiaineet)
opetusmenetelmät
oppimateriaali
opetus
oppiminen
peruskoulun yläaste
sisällönanalyysi
pro gradu -tutkielmat
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200808255678
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:Internet-yhteys, WWW-selain, Adobe Acrobat Reader.

Similar Items

  • Miten terveystietoa tulisi opettaa? : 9 luokan oppilaiden kokemuksia terveystiedon opetusmenetelmistä ja oppimateriaaleista
    by: Sipola, Henna
    Published: (2008)
  • Oppilaat terveystiedon tulkitsijoina : 9-luokkalaisten oppilaiden ajatuksia terveystiedosta oppiaineena
    by: Seppänen, Minna
    Published: (2002)
  • Oppilaat terveystiedon tulkitsijoina : 9-luokkalaisten oppilaiden ajatuksia terveystiedosta oppiaineena
    by: Seppänen, Minna
    Published: (2002)
  • Yläkoululaisten kokemuksia fysiikan opetusmenetelmistä
    by: Risikko, Eveliina
    Published: (2025)
  • "Kummat on terveellisempiä: banaanit vai omenat?" : tutkimus 1., 3., 5. ja 6. luokan oppilaiden terveyskäsityksistä, terveyteen liittyvistä kiinnostuksen kohteista, tiedonlähteistä ja toimiviksi kokemista opetusmenetelmistä
    by: Puusniekka, Riikka
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report