Hedonic and utilitarian values affecting the consumer online buying

Bibliographic Details
Main Author: Sippala, Hanna
Other Authors: Sippala, Sanna
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1066548

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1066548
003 FI-J
005 20221228144503.0
008 080820s2008 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC003021447 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Sippala, Hanna. 
245 1 0 |a Hedonic and utilitarian values affecting the consumer online buying /  |c Hanna Sippala, Sanna Sippala. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 93 s 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a hedonismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17437 
650 7 |a utilitarismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8881 
653 |a customer perceived value 
653 |a hedonic values 
653 |a utilitarian values 
653 |a online buying 
653 |a buying intention 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
700 1 |a Sippala, Sanna. 
999 |c 1066548  |d 1066548 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Sippala  |9 1