Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Perheen arki ja yhteistyö päiv...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Perheen arki ja yhteistyö päivähoidon kanssa : vanhempien näkemyksiä erityistä tukea tarvitsevan lapsen perheen ja päivähoidon kohtaamisesta

Perheen arki ja yhteistyö päivähoidon kanssa vanhempien näkemyksiä erityistä tukea tarvitsevan lapsen perheen ja päivähoidon kohtaamisesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hannuksela, Heidi-Marja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
lapset (ikäryhmät)
vanhemmat
perheet
arki
päivähoito
erityispäivähoito
yhteistyö
erityistä tukea tarvitsevat lapset
ekokulttuurinen teoria
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200808045630
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Perheen arki ja yhteistyö päivähoidon kanssa : vanhempien näkemyksiä erityistä tukea tarvitsevan lapsen perheen ja päivähoidon kohtaamisesta
    by: Hannuksela, Heidi-Marja
    Published: (2007)
  • Erityistä tukea tarvitsevien lasten ja heidän perheidensä huomioiminen päivähoitojärjestelmässä
    by: Panula, Hanna
    Published: (2007)
  • Kohti kumppanuuttako? : erityistä tukea tarvitsevien lasten vanhempien kokemuksia perhelähtöisyydestä päiväkodin arjessa
    by: Böök, Katriina
    Published: (2004)
  • Erityistä tukea tarvitsevien lasten ja heidän perheidensä huomioiminen päivähoitojärjestelmässä
    by: Panula, Hanna
    Published: (2007)
  • Kohti kumppanuuttako? : erityistä tukea tarvitsevien lasten vanhempien kokemuksia perhelähtöisyydestä päiväkodin arjessa
    by: Böök, Katriina, et al.
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report