Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Pedagogisen suhteen luonne ja...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Pedagogisen suhteen luonne ja erityispiirteet : teoreettinen tarkastelu psykoanalyyttisessa viitekehyksessä

Pedagogisen suhteen luonne ja erityispiirteet teoreettinen tarkastelu psykoanalyyttisessa viitekehyksessä

Bibliographic Details
Main Author: Juutilainen, Minna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
opettaja-oppilassuhde
pedagogiikka
pedagoginen suunnittelu
tunne-elämän kehitys
oppiminen
identiteetti
ajattelu
psykoanalyyttiset teoriat
mentalisaatio
pedagoginen suhde
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1066113
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Millainen on hyvä opettaja-oppilassuhde?
    by: Uski, Saila
    Published: (2023)
  • Matematiikan aineenopettajaopiskelijoiden ja luokanopettajaopiskelijoiden matematiikkakuvan sekä pedagogisen ajattelun vertailua
    by: Kailio, Jarmo
    Published: (2010)
  • Luokan uusi työkalu? : alakoulun opettajien kokemuksia älytaulusta
    by: Leskinen, Kaisa
    Published: (2012)
  • Pedagoginen draama tunne-elämältään häiriintyneen oppilaan roolikäyttäytymisen kehittäjänä transaktioanalyysin, ryhmän sosiaalisten roolien ja fiktion pääroolien kautta tarkasteltuna
    by: Korhonen, Kati
    Published: (1999)
  • Opettajan ja ohjaajan pedagoginen ajattelu osana ammatillista kehittymistä
    by: Ranta-Nilkku, Hanna-Reetta, kirjoittaja
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report