Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Pedagogisen suhteen luonne ja...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Pedagogisen suhteen luonne ja erityispiirteet : teoreettinen tarkastelu psykoanalyyttisessa viitekehyksessä

Pedagogisen suhteen luonne ja erityispiirteet teoreettinen tarkastelu psykoanalyyttisessa viitekehyksessä

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Juutilainen, Minna
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2008.
Aiheet:
opettaja-oppilassuhde
pedagogiikka
pedagoginen suunnittelu
tunne-elämän kehitys
oppiminen
identiteetti
ajattelu
psykoanalyyttiset teoriat
mentalisaatio
pedagoginen suhde
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1066113
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Millainen on hyvä opettaja-oppilassuhde?
    Tekijä: Uski, Saila
    Julkaistu: (2023)
  • Matematiikan aineenopettajaopiskelijoiden ja luokanopettajaopiskelijoiden matematiikkakuvan sekä pedagogisen ajattelun vertailua
    Tekijä: Kailio, Jarmo
    Julkaistu: (2010)
  • Luokan uusi työkalu? : alakoulun opettajien kokemuksia älytaulusta
    Tekijä: Leskinen, Kaisa
    Julkaistu: (2012)
  • Pedagoginen draama tunne-elämältään häiriintyneen oppilaan roolikäyttäytymisen kehittäjänä transaktioanalyysin, ryhmän sosiaalisten roolien ja fiktion pääroolien kautta tarkasteltuna
    Tekijä: Korhonen, Kati
    Julkaistu: (1999)
  • Opettajan ja ohjaajan pedagoginen ajattelu osana ammatillista kehittymistä
    Tekijä: Ranta-Nilkku, Hanna-Reetta, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus