Using English in the customer service of Sampo Bank the employees' views, attitudes and self-assessed competences

Bibliographic Details
Main Author: Peltoniemi, Laura
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1065333

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1065333
003 FI-J
005 20210226165452.0
008 080731s2008 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a 1065333 
041 0 |a eng 
100 1 |a Peltoniemi, Laura. 
245 1 0 |a Using English in the customer service of Sampo Bank :  |b the employees' views, attitudes and self-assessed competences /  |c Laura Peltoniemi. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 90 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli.  |9 301. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Sampo Pankki. 
650 7 |a lingua francat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1459 
650 7 |a pankkipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3010 
650 7 |a englannin kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
653 |a English as a lingua franca 
653 |a language attitudes 
653 |a language competence 
653 |a working life 
653 |a banking 
653 |a quantitative analysis 
999 |c 1065333  |d 1065333 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o ENGL Gradu Peltoniemi  |9 1