Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter arvostelu
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter arvostelu
  • Sukellus ujouteen - tunnistami...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Sukellus ujouteen - tunnistamisesta kohtaamiseen : tapaustutkimus ujouden ilmenemisestä koululuokassa

Sukellus ujouteen - tunnistamisesta kohtaamiseen tapaustutkimus ujouden ilmenemisestä koululuokassa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Manninen, Katja
Other Authors: Mäkinen, Minna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
koululaiset
ujous
yksilöllisyys
oppilaat
luokkatyöskentely
käyttäytyminen
tunteet
pedagogiikka
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1063993
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Sukellus ujouteen - tunnistamisesta kohtaamiseen : tapaustutkimus ujouden ilmenemisestä koululuokassa
    by: Manninen, Katja
    Published: (2008)
  • Oppilaan kokonaisvaltaista kasvua tukevaa luokkahuoneilmapiiriä etsimässä : "semmonen niinkö sosiaalisen lämmön ja auttamisen ilmapiiri olis kiva"
    by: Lakanen, Henna
    Published: (2013)
  • Ujous musiikintunneilla : opettajien ja 4.- ja 7.-luokkalaisten oppilaiden kokemuksia
    by: Suvanne, Lasse
    Published: (2011)
  • Luokanopettajien kokemuksia luokkakoon vaikutuksesta työrauhaan
    by: Lindroos, Jyrki
    Published: (2008)
  • Alakouluikäisten käyttäytymisen ja tunteiden hallinnan yhteys minäpystyvyyteen
    by: Pulliainen, Antero, kirjoittaja
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report