Teachers' perceptions of teaching multicultural classes in secondary schools in Finland an intercultural approach

Bibliographic Details
Main Author: Daffue-Karsten, Louisa
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1060969

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1060969
003 FI-J
005 20210226164521.0
008 080522s2008 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a 1060969 
041 0 |a eng 
100 1 |a Daffue-Karsten, Louisa. 
245 1 0 |a Teachers' perceptions of teaching multicultural classes in secondary schools in Finland :  |b an intercultural approach /  |c Louisa Daffue-Karsten. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 139 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, kulttuurienvälinen viestintä.  |9 3134. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a monikulttuurisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10647 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
653 |a intercultural competence 
653 |a teaching multicultural classes 
653 |a Finnish secondary schools 
653 |a intercultural communication 
999 |c 1060969  |d 1060969 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Daffue-Karsten  |9 1