Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Teachers' evaluative turns in...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms

Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pehkonen, Minttu
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä, 2008.
Aiheet:
vieraskielinen opetus
luokkayhteisö
arviointi
vuorovaikutus
CLIL classroom
classroom interaction
institutional talk
conversation analysis
embodied activity
semiotic fields
IRE sequence
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200804011310
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms
    Tekijä: Pehkonen, Minttu
    Julkaistu: (2008)
  • No need necessarily to show off! : directives as situated activity in L2 classroom interaction
    Tekijä: Kääntä, Leila
    Julkaistu: (2004)
  • No need necessarily to show off! : directives as situated activity in L2 classroom interaction
    Tekijä: Kääntä, Leila
    Julkaistu: (2004)
  • Creating positive environment through interaction in Finnish EFL and CLIL classrooms
    Tekijä: Rantala, Annukka
    Julkaistu: (2008)
  • (In)congruence between presupposing teacher turns and the student’s epistemic stance : case analysis of teacher turns that presuppose the student to have epistemic access
    Tekijä: Urpilainen, Neea-Stiina
    Julkaistu: (2017)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus