Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Se on niinku yks semmonen per...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Se on niinku yks semmonen perustekijöistä" : 7-luokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja kuvaus heidän mielenterveysosaamisestaan intervention jälkeen

"Se on niinku yks semmonen perustekijöistä" 7-luokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja kuvaus heidän mielenterveysosaamisestaan intervention jälkeen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Tuominiemi, Anne-Mari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
mielenterveys
koululaiset
nuoret
käsitykset
osaaminen
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200802051131
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Se on niinku yks semmonen perustekijöistä" : 7-luokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja kuvaus heidän mielenterveysosaamisestaan intervention jälkeen
    by: Tuominiemi, Anne-Mari
    Published: (2008)
  • "Se on jotai ihmeellistä" : yhdeksäsluokkalaisten käsityksiä mielenterveydestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä
    by: Karvonen, Mari
    Published: (2009)
  • 'Ai mitä se terveys niinku on?' : lasten käsityksiä terveydestä ja terveyskäyttäytymisestä
    by: Hintikka, Liisa
    Published: (2007)
  • "Se oli vaan leikkiä" : viidesluokkalaisten käsityksiä opettajan puuttumisesta nahisteluun
    by: Laukkarinen, Elisa
    Published: (2013)
  • "No, semmonen tulee mieleen, että ei oikeen oo niinku tarttis olla, että me ollaan vähä niinku hyljättyjä" : palvelutalossa asuvien ikääntyneiden käsityksiä kaltoinkohtelusta
    by: Joenperä, Päivi
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report