Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin kaupunkisuunnittelu
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin kaupunkisuunnittelu
  • Text authenticity in internati...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Text authenticity in international reading literacy assessment : focusing on PISA 2000

Text authenticity in international reading literacy assessment focusing on PISA 2000

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sulkunen, Sari
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2007.
Sarja:Jyväskylä studies in humanities, 76.
Aiheet:
lukutaito
arviointitutkimus
tekstit
autenttisuus
luetun ymmärtäminen
testaus
testit
validiteetti
sukupuolierot
PISA-tutkimus
Linkit:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-2976-3
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Text authenticity in international reading literacy assessment : focusing on PISA 2000
    Tekijä: Sulkunen, Sari
    Julkaistu: (2007)
  • The problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies : a text analytic study of three English and Finnish texts used in the PISA 2000 reading texts
    Tekijä: Arffman, Inga
    Julkaistu: (2007)
  • The problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies : a text analytic study of three English and Finnish texts used in the PISA 2000 reading texts
    Tekijä: Arffman, Inga
    Julkaistu: (2007)
  • Kindergarten-age Cognitive Skills as Predictors of Reading Comprehension Assessed by PISA Reading
    Tekijä: Manu, Mari
    Julkaistu: (2018)
  • Kuullun ymmärtämisen heikkous ja luetun ymmärtämisen vahvuus : kuullun ja luetun ymmärtämisen suhde 3. ja 9. luokalla
    Tekijä: Immonen, Maarit
    Julkaistu: (2006)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus