|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1046160 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226161459.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cu|||||||||a|| |
| 008 |
071115s2007 fi |||||sm |||||||eng|| |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-2998-5
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a 1046160
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Puolakanaho, Anne.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Early prediction of reading :
|b phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia /
|c Anne Puolakanaho.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2007.
|
| 300 |
|
|
|a 61 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 317
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, psykologia.
|
| 505 |
0 |
|
|a Vain tiivistelmäosa
|
| 530 |
|
|
|a Myös painettuna (ISBN 978-951-39-2957-2).
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 650 |
|
4 |
|a valmiudet
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
| 650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
| 650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
| 650 |
|
7 |
|a fonologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016
|
| 650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
| 650 |
|
7 |
|a kognitiivinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15532
|
| 650 |
|
7 |
|a sukulaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p405
|
| 650 |
|
7 |
|a diagnoosi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14134
|
| 650 |
|
7 |
|a perinnöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9514
|
| 650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisvalmiudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9706
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
| 650 |
|
7 |
|a ennustettavuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9701
|
| 650 |
|
7 |
|a ennakointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17353
|
| 650 |
|
7 |
|a leikki-ikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6915
|
| 650 |
|
7 |
|a fonologinen tietoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025
|
| 653 |
|
|
|a reading skills
|
| 653 |
|
|
|a language skills
|
| 653 |
|
|
|a prediction
|
| 653 |
|
|
|a learning problems
|
| 653 |
|
|
|a dyslexia
|
| 653 |
|
|
|a children
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 317.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-2998-5
|u URN:ISBN:978-951-39-2998-5
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 999 |
|
|
|c 1046160
|d 1046160
|