Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin Hufvudstadsbladet (sanomalehti)
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin Hufvudstadsbladet (sanomalehti)
  • Early prediction of reading
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Early prediction of reading : phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia

Early prediction of reading phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Puolakanaho, Anne
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2007.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 317.
Aiheet:
valmiudet
lapset (ikäryhmät)
lukeminen
lukihäiriöt
dysleksia
fonologia
kielellinen kehitys
kognitiivinen kehitys
sukulaiset
diagnoosi
perinnöllisyys
lukutaito
oppiminen
oppimisvalmiudet
oppimisvaikeudet
ennustettavuus
ennakointi
leikki-ikäiset
fonologinen tietoisuus
reading skills
language skills
prediction
learning problems
dyslexia
children
Linkit:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-2998-5
  • Kuvaus
  • Sisällysluettelo
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Early prediction of reading : phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia
    Tekijä: Puolakanaho, Anne
    Julkaistu: (2007)
  • Prediction methods for assessing the development of individual health status
    Tekijä: Rautiainen, Ilkka, kirjoittaja
    Julkaistu: (2024)
  • Pathways to reading acquisition : effects of early skills, learning environment and familial risk for dyslexia
    Tekijä: Torppa, Minna
    Julkaistu: (2007)
  • Assessment of 3,5-year old's emerging phonological awareness in a computer-animation context
    Tekijä: Puolakanaho, Anne
    Julkaistu: (2001)
  • Assessment of 3,5-year old's emerging phonological awareness in a computer-animation context
    Tekijä: Puolakanaho, Anne
    Julkaistu: (2001)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus