Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Early prediction of reading
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Early prediction of reading : phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia

Early prediction of reading phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Puolakanaho, Anne
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2007
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 317.
Jyväskylä longitudinal study of dyslexia.
Aiheet:
Reading Difficulties
Child.
Learning disorders > reading.
Dyslexia.
perinnöllisyys
diagnoosi
sukulaiset
lukutaito
lukeminen
oppiminen
kognitiiviset taidot
oppimisvalmiudet
oppimisvaikeudet
dysleksia
ennustettavuus
ennakointi
kielellinen kehitys
lapset (ikäryhmät)
leikki-ikäiset
fonologinen tietoisuus
tietoisuus
lukihäiriöt
kognitiivinen kehitys
fonologia
Reading Skills
Children
Learning Problems
Dyslexia
Prediction
Language Skills
väitöskirjat
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1045733
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Early prediction of reading : phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia
    Tekijä: Puolakanaho, Anne
    Julkaistu: (2007)
  • Sujuvaksi lukijaksi : lukemisvaikeuksien arvioinnista kohti näyttöön perustuvia interventioita
    Tekijä: Kairaluoma, Leila, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Sujuvaksi lukijaksi : lukemisvaikeuksien arvioinnista kohti näyttöön perustuvia interventioita
    Tekijä: Kairaluoma, Leila, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Lastenneuvolan laajennetun 5-vuotistarkastuksen yhteydet luku- ja kirjoitustaitoon peruskoulun viidennellä luokalla
    Tekijä: Jakorinne, Kaija
    Julkaistu: (1997)
  • Reading development from age 2 to 16 : divergent developmental pathways and their early identification
    Tekijä: Psyridou, Maria, kirjoittaja
    Julkaistu: (2020)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus