|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1034637 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226154856.0 |
008 |
070808s2006 fi ||||||m |||||||fin|| |
035 |
|
|
|a 1034637
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Nordling, Hanna-Liisa.
|
245 |
1 |
0 |
|a Neljäsluokkalaisten lasten tuottava kirjoittaminen :
|b atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua /
|c Hanna-Liisa Nordling.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2006.
|
300 |
|
|
|a 50 sivua
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Tutkimus on osa Eskareista epuiksi -nimisenä alkanutta ja Koulutaitojen ja -motivaation kehitys -nimisenä jatkuvaa pitkittäistutkimusta.
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -työ :
|c Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos.
|9 202.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a kirjoitustaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408
|
650 |
|
7 |
|a kirjoittaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2512
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a esikoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a metakognitio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19878
|
650 |
|
7 |
|a koherenssi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14283
|
650 |
|
7 |
|a oikeinkirjoitus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9484
|
650 |
|
7 |
|a sukupuoli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
|
650 |
|
7 |
|a pitkittäistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610
|
740 |
0 |
|
|a Atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua.
|
740 |
0 |
|
|a Eskareista epuiksi.
|
740 |
0 |
|
|a Koulutaitojen ja -motivaation kehitys.
|
999 |
|
|
|c 1034637
|d 1034637
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 609
|o PSY Gradu Nordling
|9 1
|