Nordling, H. (2006). Neljäsluokkalaisten lasten tuottava kirjoittaminen: Atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua.
Chicago-viite (17. p.)Nordling, Hanna-Liisa. Neljäsluokkalaisten Lasten Tuottava Kirjoittaminen: Atomististen Piirteiden Ja Koherenssin Sekä Esiopetusvaiheen Metakognitiivisen Tiedon Ja Näiden Välisten Yhteyksien Tarkastelua. Jyväskylä, 2006.
MLA-viite (9. p.)Nordling, Hanna-Liisa. Neljäsluokkalaisten Lasten Tuottava Kirjoittaminen: Atomististen Piirteiden Ja Koherenssin Sekä Esiopetusvaiheen Metakognitiivisen Tiedon Ja Näiden Välisten Yhteyksien Tarkastelua. 2006.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.