Nordling, H. (2006). Neljäsluokkalaisten lasten tuottava kirjoittaminen: Atomististen piirteiden ja koherenssin sekä esiopetusvaiheen metakognitiivisen tiedon ja näiden välisten yhteyksien tarkastelua.
Chicago Style (17th ed.) CitationNordling, Hanna-Liisa. Neljäsluokkalaisten Lasten Tuottava Kirjoittaminen: Atomististen Piirteiden Ja Koherenssin Sekä Esiopetusvaiheen Metakognitiivisen Tiedon Ja Näiden Välisten Yhteyksien Tarkastelua. Jyväskylä, 2006.
MLA (9th ed.) CitationNordling, Hanna-Liisa. Neljäsluokkalaisten Lasten Tuottava Kirjoittaminen: Atomististen Piirteiden Ja Koherenssin Sekä Esiopetusvaiheen Metakognitiivisen Tiedon Ja Näiden Välisten Yhteyksien Tarkastelua. 2006.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.