Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter kosminen säteily
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter kosminen säteily
  • Mikä tekee lapsesta valmiin ko...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Mikä tekee lapsesta valmiin kouluun? : koululykkäyslapsen profiilia kartoittava tutkimus

Mikä tekee lapsesta valmiin kouluun? koululykkäyslapsen profiilia kartoittava tutkimus

Bibliographic Details
Main Author: Harri, Elina
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
koulukypsyys
koulunkäynti
lykkäys
kouluikäiset
lapset (ikäryhmät)
profiilit (tieto)
kouluvalmius
pro gradu -tutkielmat
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1033753
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Kouluvalmiudesta koulun valmiuteen : poikkeuksellinen koulunaloitus koulumenestyksen, viranomaislausuntojen ja perheiden kokemusten valossa
    by: Linnilä, Maija-Liisa
    Published: (2006)
  • Kouluvalmiudesta koulun valmiuteen : poikkeuksellinen koulunaloitus koulumenestyksen, viranomaislausuntojen ja perheiden kokemusten valossa
    by: Linnilä, Maija-Liisa
    Published: (2006)
  • Paikoillanne, valmiit, kouluun!
    by: Katajalaakso, Mirva
    Published: (2019)
  • Varkautelaisten lastensuojeluperheiden profiili lastensuojeluilmoitusten perusteella
    by: Holopainen, Outi
    Published: (2009)
  • S-ryhmän Kaupallisesta kenttäkoulutuksesta vuosina 1980-2007 valmistuneen esimiesprofiili : case: tiedekorkeakouluryhmä
    by: Leskinen, Sari
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report