Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Koulutuspolkuna avoin ammattik...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Koulutuspolkuna avoin ammattikorkeakoulu : osallistumisen syyt, opiskeluun vaikuttaneet tekijät ja koulutuksen vaikuttavuus opiskelijoiden näkökulmasta

Koulutuspolkuna avoin ammattikorkeakoulu osallistumisen syyt, opiskeluun vaikuttaneet tekijät ja koulutuksen vaikuttavuus opiskelijoiden näkökulmasta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Jalkanen, Outi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
avoin ammattikorkeakoulu
aikuiskoulutus
opiskelu
osallistuminen
kyselytutkimus
haastattelututkimus
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007386
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Koulutuspolkuna avoin ammattikorkeakoulu : osallistumisen syyt, opiskeluun vaikuttaneet tekijät ja koulutuksen vaikuttavuus opiskelijoiden näkökulmasta
    by: Jalkanen, Outi
    Published: (2007)
  • Miksi ja miten suomalainen ammattikorkeakoulu perustettiin : tarkastelu suunnitteluprosessin käynnistymisestä ensimmäisten ammattikorkeakoulujen vakinaistamiseen 1.8.1996
    by: Salminen, Hannele
    Published: (1996)
  • Päijät-Hämeen kesäyliopiston aikuisopiskelijat kesällä 1991 : tutkimus opiskelijoista, opiskelumotivaatiosta ja osallistumisen kasautumisesta
    by: Kimmo, Tiina
    Published: (1991)
  • Avoin lähdekoodi ja ilmaiset piirto-ohjelmat
    by: Rekilä, Heta
    Published: (2016)
  • Avoimen korkeakoulun aikuisopiskelijan elämänkaaren ja psykologian opiskelun välisistä yhteyksistä
    by: Huotari, Eila
    Published: (1992)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report