Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter speech modification
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter speech modification
  • "Käypä konsepti"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Käypä konsepti" : Kiasman kiertokouluprojektin arviointi kiertäjien näkökulmasta

"Käypä konsepti" Kiasman kiertokouluprojektin arviointi kiertäjien näkökulmasta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Limnell, Mervi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
Kiasman kiertokoulu.
taidekasvatus
peruskoulu
pragmatismi
arviointi
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007267
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Käypä konsepti" : Kiasman kiertokouluprojektin arviointi kiertäjien näkökulmasta
    by: Limnell, Mervi
    Published: (2007)
  • "Jos nuoret ei tule taiteen luokse, tuodaan taide nuorten luokse" : pragmatistisen estetiikan näkökulma nuorten kokemuksiin Kiasman kiertokoulusta
    by: Purhonen, Elina
    Published: (2006)
  • "Jos nuoret ei tule taiteen luokse, tuodaan taide nuorten luokse" : pragmatistisen estetiikan näkökulma nuorten kokemuksiin Kiasman kiertokoulusta
    by: Purhonen, Elina
    Published: (2006)
  • Kulttuurikurssit : taidekasvatusmenetelmä politiikan, estetiikan ja pedagogiikan valossa
    by: Susiluoto, Tiina
    Published: (2007)
  • Taide ja seniorit : yksilölliset taidekokemukset seniorilähtöisen taidetarjonnan toteuttamisessa
    by: Laukka, Johanna
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report